przez Roman Sowa » Poniedziałek, 17 Grudzień 2007, 18:30
Panowie w pierwszej kolejności to życzyłbym zdobycia 3x50 punktów w Pucharze Świata.Jak widać po ogólnej klasyfikacji pucharu to, jeżeli ktoś wygrał 3 razy to na pewno jest w pierwszej trójce w klasyfikacji końcowej, a ta daje automatyczny start w reprezentacji?
Analizując tabele z tegorocznego WC w kategorii seniorów w klasie F1A na 25 zawodników w rankingu Polskim po pucharach jeździło tylko 3 zawodników, w klasie F1B na 15 było 4 w tym jeden punktował, w F1C na 11 było 5 w tym dwóch punktowało. A patrząc na klasę F1E na 35 zawodników 12 jeździło po pucharach i 10 punktowało. Podsumowując klasy F1A, F1B i F1C to w Polsce jest sklasyfikowanych 51 zawodników w tym zawodników punktujących w WC 9, a w F1E na 35 punktowało 10.
Rozpatrując WC rozgrywany w Europie to wszystkie zawody są obsadzone liczącymi się zawodnikami w Europie i nie ma, co liczyć, że przyjadą sami słabi. Ja proponowałbym pozostawienie obecnie formuły plus dołożyłbym jeszcze punkty za klasyfikację końcową Pucharu Świata (miejsca od 1 do 24).Tu na razie nie ma, co się niczego obawiać, że ktoś zdobędzie dużą ilość dodatkowych punktów. Bo patrząc w klasach F1A,B,C w tym roku tylko jeden zawodnik uplasował się w kategorii, F1C na 15 miejscu.
Jeżeli chodzi o klasę F1E to 5 zawodników jest na miejscach od 1 do 24. Tam jakoś nikt nie płacze( z małymi wyjątkami), że musi jeździć po pucharach. Niestety chcesz się liczyć to musisz jakoś załatwiać pieniądze by starczyło na wyjazdy. Część płacze o Puchar Świata a ilu zaliczyło większość Pucharów Polski?