Mechanizm bangsystemu w F1A etimer.

Free Flight Krosno

Mechanizm bangsystemu w F1A etimer.

Postprzez Henryk Urban » Wtorek, 20 Październik 2009, 18:01

Cześć.
Na swoim blogu Andrzej Grodzki,poruszył temat rozwiązań mechanizacji sterowania st.poziomym.Jakie sterowanie zastosować aby to działało jak trzeba? Zawodnicy stosują proste konstrukcje jak i troszkę skomplikowane wymagających użycia obrabiarek a co za tym idzie dokładniejszych -precyzycyjnego ruchu st.poziomego.Będąc na zawodach zrobiłem kilka fotek takich mechanizmów.
Image
Image
Image
ImageImage
1zdjęcie sterowanie przez popychacz 0,8-1mm węglowy,dzwignia wchodzi w stal 1mm w st.
2zdjęcie rozwiązanie górne rolka z dzwignią która opiera o podkładkę wklejoną w st,poz.
rozwiązanie dolne starsze dzwignia połączona plecionką stalową z serwem.
3zdjęcie rolka z dzwignią , trochę odchudzona rolka.
4zdjęcie rolka z dzwignią opierającą sią o stal 1mm wklejoną w st.
5zdjęcie rolka z dzwignią opiera o podkładkę dural lub laminat w st,poz. takie rozwiazanie stosuje.
Moim zdaniem rozwiązanie nr. 4 i 5 jest najbardziej dokładne sterowanie,każdy może coś wybrać.
Pozdrawiam Heniek F1A.
Awatar użytkownika
Henryk Urban
 
Posty: 162
Dołączenie: Czwartek, 24 Maj 2007, 17:27
Miejscowość: Lubin

Re: Mechanizm bangsystemu w F1A etimer.

Postprzez Henryk Urban » Czwartek, 1 Kwiecień 2010, 22:04

Cześć.
Moje nowe przody do F1A wersja pod e-timer, tajna broń :D :
pastowanie formy:
Image
przekładaniec szklano-węglowy:
Image
podłączamy aparaturę podciśnieniową:
Image
i do worka:
Image
do piecyka ( żeby coś wyszło :D ):
Image
efekt końcowy:
Image
Image

Podziękowania dla kolegów z klubu Bogdana i Tadka,za udostępnienie pompy podciśnienia i piecyka .
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Henryk Urban
 
Posty: 162
Dołączenie: Czwartek, 24 Maj 2007, 17:27
Miejscowość: Lubin


Powróć do F1A, F1B, F1C, F1D, F1E, F1G, F1H, F1J, F1K, F1L, F1P, F1Q, F1R - swobodnie latające

cron